czwartek, 2 lipca 2015

Aktualka #1

Ohayo minna~! x3

Właśnie dowiedziałam się, co to aktualka i jak się ją robi, co strasznie mnie śmieszy~... x3 Taka niewiedza, w tym wieku? Kto by pomyślał i co ja tu w ogóle robię. Etto no więc właśnie~... Właśnie otwieram bloga pierwszą aktualką. x3 Witamy wszystkich, którzy wpadli tu w poszukiwaniu czegoś do poczytania~! Na razie mamy wam do zaoferowania kilka starych projektów przeniesionych z Aoi sora to kotori, jeden nasz i trzy z grupą Pankeki no Scan. :3 Potem rzecz jasna będą się pojawiać następne~... Aż mam kopa do tłumaczenia~! (Szkoda, że gorzej z czasem x3"")Ponoć mam wam jeszcze coś napisać, że pogoda i że wakacje, no wiec jakby ktoś nie zauważył mamy wakacje, jest upał, a że w upale nie chce się ludziom (i szczeniakom tym bardziej) myśleć, to chyba tyle!
Enjoy~! :3
~ Inu

Doujinshi:


Durarara dj - Mimimi
Download: [MF]

Wspólnie z grupą Pankeki no Scan

Durarara dj - Izaya's Birthday --- [MF]
Durarara dj - Teacher and student --- [MF]
Durarara dj - Sentou ni Ikou! --- [MF]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz